1 Şubat 2012 Çarşamba

DUBAİ'DE BALAYI



Tam 1.5 yıl oldu balayından döneli ancak ben daha yeni el atabildim fotoğraflara. 2010 Temmuzda evlendik ve balayı adresi olarak Dubai’yi seçtik. Her ne kadar temmuzda son derece sıcak olsa da gitmeye karar verdik. Bu yüzden genelde alışveriş merkezlerinde geçti Dubai gezimizJ

Alışveriş merkezleri gerçekten çok büyük, gez gez bitiremedik bir haftada. En büyük AVM si Dubai Mall, insan kaybolabilir. 2. Büyük AVM si The Mall of Emirates, AVM lerin içerisinde kayak merkezinden dev akvaryumuna kadar her şey var.


Dubaideki her binanın olduğu gibi AVM lerinden hem iç hem dış mimarisi çok güzel. Bu fotoğrafta Dubai Mall un içinden bir kare.



Vitrinlerdeki mücevherleri görseniz sahte zannedebilirsiniz çünkü gerçek olamayacak kadar büyük elmaslar, ama gerçekler J
Bayanları son derece bakımlı ve süslü. Satılan birçok şey swarovski taşlı. Dünyanın tüm büyük markalarını görebilirsiniz, hatta adını duymadığınız birçok marka görüyorsunuz. Türk markası olarak ben Step halıyı ve Coton giyim mağazasını gördüm.
Benim asla es geçmeyeceğim şekerciyi görüyorsunuz bu fotoğrafta. Şekercisinden de anlaşılacağı üzere her şeyin en büyüğü en lüksü var Dubai’de.



Biz yemeklerini çok sevmedik. Yağ ve baharatları ağır geldi bize o yüzden genelde AVM’lerde bilindik restoran zincirlerinde yedik.
Bir gün Burj al Khalifaya gittik (Türkçe adıyla Burç Halife). İzleyenleriniz varsa Mission İmpossible 4 ün bazı sahnelerini çekildiği dünyanın en yüksek binası, 828 metre. İlk konulan adı Burç Duabi iken Halife Bin Zayid El Nahyanın dubainin borç krizinde binaya sponsor olmasıyla adını değiştirmiş. 



Binanın dışarıdan görünüşü ayrı bir ihtişamlı, üzerinden Dubai’yi izlemek ayrı ihtişamlı. Biz güneş batmak üzereyken gittik. Sıra çoktu, asansörle binaya çıkmak bile oldukça uzun sürdü.
Burj al Khalifadan Dubai manzarası


 




Dubaiye gidipte Çöl safarisi yapmamak olmaz. Sıcağa rağmen çöle gittik. Fotoğraftaki pozumda rahat göründüğüme bakmayın, o sırada ayaklarım kavruluyordu J 


Önce Jeeplerle safari turu yaptık. Arabanın içinde hoplaya zıplaya kum tepelerini aştık. Sonrasında çölün ortasında açık büfe mangal vardı, tabi bir de turistler için dansöz ayarlamışlar, ama işin ilginci dansöz RustuJ Kendi kızlarının o tarz işlerde çalışmasına izin vermiyorlar, hatta AVM’lerde bir tane bile Dubaili tezgâhtar göremedik, hepsi Filipinli, Taylandlı falandı. AVM’lerde alışveriş yapan Dubaili bayanların çocuk bakıcıları poşet taşıyıcıları da hep çalışmaya gelen uzak doğulu bayanlardı. Anlayacağınız Dubaililerin çalışmaya pek ihtiyacı yokJ Dönelim çöl safarimize; Dansöz ve Yemeğin ardından nargile köşesine geçildi. Nargileler tüttürüldü isteyen deve turu yaptı derken gece yarısı oldu. Jeepler tekrar aldıkları gibi bizi otele bıraktılar. İlginç bir deneyimdi imkân bulupta giden herkese çöl safarisini tavsiye ederim.



Dışarısının sıcak olduğu kadar kapalı alanlarda çok soğuktu. Taksi, AVM ve Havaalanında dondum resmen. Allahtan hasta olmadım.
Otelimize gelirsek her otel gibi bizim kaldığımız otelde son derece lüks ve güzeldi.
Görmüş olduğunuz bu yuvarlak yapı da otelin otoparkı. Dediğim gibi hiçbir şeyin normali yok her şey büyük ve ihtişamlı.



Balkonumuzun gece manzarası






Benden şimdilik bu kadar, En yakın zamanda yine gezi fotoğraflarıma göz atıp paylaşacağım inşAllah ...



19 yorum:

  1. Ne güzelmiş ya Allah bana da nasip eder inşallah.Tabi daha önce hayırlı bir eş nasip olsun :) Yeni fotoğrafları da bekliyorum merakla

    YanıtlaSil
  2. her halde her kizin hayal edebilecegi bir balayi türü (:

    sirf resimlere bakarak bile insanin ici aciliyor birde orda olmayi düsünemiyorum bile ...

    YanıtlaSil
  3. Darısı bana :)

    YanıtlaSil
  4. Hilal Ablaaaa 18 şubatta bir aksilik çıkmazsa bloggerlar buluşuyor :) ve seninle tanışmayı çok istiyorum :) bence gelmelisin. benim için olmasa da Yeşim Abla için :)

    YanıtlaSil
  5. Herşey gönlünüzce olsun, hayal ettiklerinizden daha güzelleri nasip olsun inşAllah...

    YanıtlaSil
  6. InsAllah birgün eslerimizle hep beraber gitmek nasip olur, canim. :-) Yalniz birsey eksik kalmis: Kizgin kumlardan serin sulara atlamamissin magnumla :-)))

    YanıtlaSil
  7. haha :) İnşallah canım birlikte daha güzel olur, biz eşleri en yakın zamanda tanıştıralım...

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir post olmuş bu dubaiye gitmiş gibi oldum

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. canım mutluluğunuz daim olsun
    çooooook güüüüüüzel
    resimler harika
    :))))

    YanıtlaSil
  10. gidip gezmiş kadar oldum tatlım inan:)
    emeğine objektifine sağlık.
    ağız tadınız daim olsun..
    :)
    sevgyle kal..

    YanıtlaSil
  11. Çok keiyfli bir balayı olmuş,fotoğraflara bayıldım.
    Blogu kurcalayayım biraz daha devami var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler hanımlar :)

    YanıtlaSil
  13. herşey çok güzel görünüyor.mutluluğunuz daim olsun.hayırlı güzel bi yuvanız olsun.
    pekiii türkiyede güneyde tatil yapmakla ,yada 3-4 günlük avrupa tatiliyle kıyaslarmısın fiyat olarak.nasıldı fiyatlar.ne kadara mal olur.olabilirliği var mı.yoksa lüks mü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz ve dualarınız için çok teşekkür ederim. Fiyatlar avrupaya göre biraz daha yüksek. Biz oteli booking.com dan ayırttık biletleri de emirates hava yollarından ve thy den sorabilirsiniz, sezona göre değişiyor. Yine de bir araştırın derim. Sevgiler...

      Sil
  14. Kaldığınız otelin adı ile ilgili bir bilgi vermemişsiniz sanırım. Bende balayı için dubaiye gitmeyi düşünüyorum o yüzden geniş bir araştırma içindeyim otel tavisyesi verirseniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  15. otelinizin adını verebilirseniz bizim için iyi bir fikir olabilir.

    YanıtlaSil
  16. Meraba

    Resimleriniz çok güzel gözüküyor fakat birşey sormak istiyorum havuza veya denize girme şansınız oldu mu? Tesettürlüleri düşünmüşler mi bu konuda?

    YanıtlaSil
  17. Meraba

    Resimleriniz çok güzel gözüküyor fakat birşey sormak istiyorum havuza veya denize girme şansınız oldu mu? Tesettürlüleri düşünmüşler mi bu konuda?

    YanıtlaSil