10 Şubat 2013 Pazar

BİR SÖZ HİKAYESİ




Beni facebooktan takip edenler bilirler geçenlerde mini bir anket yaptım,  hangi tür paylaşımları daha sık blogumda görmek istersiniz diye, özel günler birinci sıraya yükseldi ve buna çok sevindimJ bildiğiniz gibi mah-i nev kaftan ve kına organizasyon adı altında özel günler için hizmet veriyorum zaten, bu benim için işten ziyade bir hobi. Blogumda da özel gün paylaşımlarımdan bu tarz konulara ne kadar meraklı olduğumu anlamışsınızdır.

Gelelim bu postun konusu sözümüze. Görümcem Sabahati sözledik J Ayrıntıları sizlerle paylaşayım, sizin için de fikir olsun.

Gelen misafirlere günün anısına dağıtılmak üzere söz mendilleri tasarladık. Gelin ile damadın baş harflerini işlettik, tokasını ve fiyongunu da tuhafiye malzemesi satan yerlerden temin ettik. Çeyizciye tarif ettik, yaptı sağolsun. Sunum standını daha önce kendimiz yapmıştık.

Tabi bir de şeker hamuru kurabiyelerimiz var, onları da sabahtle birikte hazırladık, tülledik süsledik onlarda yine kendi yaptığımız tepside yerlerini aldılar.


Gelelim asıl önemli tepsiye. Söz tepsimiz huzurlarınızda…

Tepsiyi alırken tepsiye takım şamdan gördük, aklıma hemen bunları yüzüklük olarak kullanabileceğimiz geldi. Mumunu çıkarıp içerisine tül koyduk. Söz mendilimizi de ipek kumaş üzerine isimleri yazdırarak hazırladık. Kenarına iğne oyası yaptırdık ve ince bir sıra taş geçtik. Onu da vintage bir mumluğa koyduk, ne yazık ki fotoğrafını çekmemişiz. Makası yine kendimiz taşlı bir broşla süsledik.

Yakından görmeniz için zoomlanmış bir fotoğraf

Bir de damat için ufak bir söz bohçası hazırladık. Onu da görmüş olduğunuz gibi süsledik.

Gelin Sabahat

Söz tepsisi kızı Asude

Kahvelerrrr

Bizim ufaklık Gülsüm Rana J


Teyzesinin sözleneceğini duyunca üzüldü. Teyzesi ve gülsüm rana arasında geçen konuşma:
Gülsüm Rana: Teyze ben bişeyler duydum
Sabahat: Ne duydun teyzem?
Gülsüm Rana: Sen sözleşcekmişsin
Sabahat: Evet
Gülsüm Rana: Ühüüüüüüüüüüüü ;(
Bi süre ağladı teyzem gidecek diye. Üzülme teyzen yine bu evde kalmaya devam edecek dedik, aklına yattı susutu J

Güller

Vee son poz J

Darısı tüm bekarların başına...
Nişan, Düğün de sırasıyla burada olacak inşallah... Takipte Kalın
Not: fotoğraf çekimleri için SAY fotoğraf evine teşekkür ederiz. tık tık
Beni Facebooktan takip etmek isteyenler tıktık
Instagram hesabım tık tık

Ufak bir not: swarovskili mendil damada vermek için hazırlandı. Söz mendilinden gelir söz geleneğimizin adı. Damat giderken mendilini yani evlilik sözünü alıp gitti :)

Diğer mendiller ise günün anısına misafirlere dağıtıldı.

19 yorum:

  1. Herşey ne kadar şahane görünüyor maşallah Allah mutluluklarınıda hep bu güzellikte kılsın.
    Bu paylaşımlarınız ayrıca şahane Hilal hanım, farklı tarzda bloglar var ama sizin yazılarınız her türlü fikir veriyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için, fikir verebiliyorsam ne mutlu bana, amacım da o zaten :)

      Sil
  2. Tek kelimeyle harika! Yüzüklük fikri de çok hoşuma gitti. Ayrıca gelinin kıyafetine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah çok zarif ve zevkli olmuş herşey..allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
  4. Gelin kizimizin kiyafetini nerden aldigini ogrenebilir miyim?Yakin zamanda nisani olan istedigi gibi bir kiyafet bulacagina dair umutsuz biri olarak soruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi, elbise Ayşegül Dursunoğlu tasarımı, istanbuldaysanız kendi butiği var, Biz denizlide Zinet Butikten aldık. Size de kolay gelsin nişan hazırlıklarında...

      Sil
  5. Mükemmel fotograflar içim açıldı.
    Blogunuzu yenı keşfettım bundan sonra yakın takıpteyım taze bi nişanlı olarak :)

    Ben de bekleırm bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim. Ben de ziyaret edeceğim blogunuzu :)

      Sil
  6. blogunuza bayıldım.ayrıca özel günleri paylaşmanız çok iyi olmuş.hem fikir oluyor hemde çok severek okuyorum.. :)

    Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve hanım,
      Beğenmenize ve faydalı bulmanıza çok sevindim. Özel günler için insan fikir edinmek istiyor gerçekten, ben de elimden geldiğince başkalarına ilham vermeye çalışıyorum.
      Sevgiler

      Sil
  7. ne kadar samimi ve güzel bir site.ellerinize ve yüreğinize sağlık.ben de yeni blog oluşturdum.(asyadanesintiler.blogspot.com)ziyarete beklerim.sizi izlemeye aldım.sizde katılırsanız ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule hanım, Çok naziksiniz. Ziyaret edeceğim mutlaka blogunuzu.
      Sevgiler,
      Hilal

      Sil
  8. hilal abla bu postun harika olmuuuuuuş:) özellikle benim gibiler için çok güzel ayrıntılar,fikirler içeriyor. gelin hanıma mutluluklar diliyorum. bu tür paylaşımlarını dört gözle benliyorum:) ben zehra

    YanıtlaSil
  9. Şu tepsiye bittim,istanbul'u alt-üst edip bulucam inş :D paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. tepsi harikaa çokkk ama çokk beğendim

    YanıtlaSil
  11. tepsi harikaaaa çokkk ama çokkk beğendimmm

    YanıtlaSil