6 Aralık 2011 Salı

EV SÜSLEME VE DEKORASYON



İlk paylaşımım ev süsleme üzerine olacak. Denizli adetlerine göre kız evlendikten sonra kızın gelin gittiği yeni evinde "Gelin Ertesi" olur. Kızın evini görmek isteyen ve düğün tebriğine gelmek isteyen yakınlar belirlenen günlerde kızın evinde toplanır ikramlar yapılır sohbetler edilir. Ben de bursadan denizliye gelin gelince öğrendim bu adeti ve çok hoşuma gitti. Benim gibi süsleme işlerine ilgili olan görümcemle birlikte süslediğimiz evimden birkaç görüntüyü paylaşıyorum sizlerle.

































12 yorum:

  1. enfes olmuş, bunları siz mi yaptınız? gerçekten o sepete kadife kağlama tepsiye ve diğer herşeye sandalye giydirmelerinize bayıldım. keşke istanbulda olsaydınız :(

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Evet biz yaptık hepsini yanlız kadifeler hariç. Diğer yaptıklarımızı blogumda yayınlıyorum tepsilerden sipariş alıyorum, bilginize...

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel bir ev cok ferah Allah icinde huzkurla oturmayi nasip rtsin

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, Allah herkesin gönlüne göre bir yuva nasip etsin...

    YanıtlaSil
  5. Mrb Hilal Hanim,blogunuz hayirli ugurlu olsun.Bursadan Denizliye gelin gittiginizi yazmissiniz.bende Denizliligim Bursaya gelin geldim:) gelin ertesi galiba sadece Denizlide var.ama adetlerimiz guzeldir.hayirli olsun tekrar:)

    YanıtlaSil
  6. Aaa öylemi, ne tesadüf:) Tanışalım inşallah, bursada ne tarafta oturuyorsunuz?

    YanıtlaSil
  7. Hilal ben niluferde oturuyorum.denizlide ise istiklal mah orada oturuyoruz.seni twitterda ve facebookta eklemek isterim.oradan iletisim kuralim ve mutlaka tanisalim :) blogunu takipteyim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Tamam canım bende ekledim.

    YanıtlaSil
  9. Nekadar güzel süslemişşiniz bayıldım,adetlerimizi yaşatıyor olmada ayrıca çok güzel.Herşey çok şık görnüyor maşallah Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  10. çok çok çok beğendimm:) masa şahane hele o bisiklett tebrik ediyorum sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil