9 Şubat 2013 Cumartesi

2012-2013 SONBAHAR KIŞ ALIŞVERİŞ TURLARI

Merhaba Hanımlar,
Geçen yıl yayınladığım 2011-2012 Sonbahar Kış alışveriş postumun gördüğü ilgiden sonra bu yıl da benzer bir post yayınlamaya karar verdim. Geçen yıldan farkım bu yıl kocaman bir göbeğimin olması :) Kıyafet bulma konusunda çok zorluk çektiğimi söyleyemem malum salaş ve bol kesimler moda bu yıl, benim de hamileliğime denk gelmesi büyük  bir şans oldu benim için. Sadece abiye konusunda biraz sıkıntı çektim onu da kendi yöntemlerimle hallettim o da bir dahaki postun konusu olsun :)
Kısacası bu yazıdaki kıyafetleri hamile olan ve olmayan tüm bayanlar tercih edebilir. Özellikle hamilelerin dikkatine!

Hazır indirimlerde başlamışken buradan görüp beğendiklerinizi kaçırmayın derim. İpekyol, Mango ve Twistin online alışverişleri de mevcut yani oturduğunuz yerden de alışveriş yapabilirsiniz :)

En son Mangodan bu Trenchcoatı %50 indirimden aldım.


Yine mangonun yeni sezonundan bu bluzu seçtim, aynısının siyahı da mevcut. Önünün pileli olması göbeğim açısından uygun oldu.

Sabahatin nişan bohçası günü için aldığım ipekyol bluz.

Salaş ceket ve bluz da ipekyoldan




 Deri detaylı trikoda yine ipekyoldan


Bu siyah ve beyaz bol kesimli İpekyol bluzları ise kurtarıcım oldu diyebilirim, hırkaların içine bire bir.


Bu trikolar ise tam benlik olmuş, ipekyola teşekkürlerimi sunarım :) 






Bu elbiseyi ise görümcem ZElihanın bebek mevlütü için twistten aldım, göğüs altından bandı var, fotoğrafta net anlaşılmamış ama giyince çok hoş duruyor kesimi, hamile olan olmayan herkese tavsiye ederim. Ben %50 indirimden almıştım şuan %70 indirimde ve online stiesinde satışta.


Benden şimdilik bu kadar sevgili hanımlar, herkese iyi alışverişler :)

1 yorum:

  1. ben magazada bıle zor karar verırken netten kıyafet bana gore degıl hıc:)

    YanıtlaSil