3 Mayıs 2014 Cumartesi

GEÇEN BİR YIL KOLAJ :)

Bugün yarın derken bir yıldır buralara uğramamışım. Sanmayın ki unuttum devamlı aklım buradaydı. Yusuf, iş, güç derken ne kadar çabuk geçti günler... Geçen bir yılda oğlumuzu kucağımıza aldık, sabahati evlendirdik günler geçti doğanlar büyüdü bile :)

Bu postta geçen bir yılın özetini kolaj yaptım, ufak ufak göz atmış olalım geçen bir yıla :)


Yusuf yarım günlük :)
Hastane odası konseptimiz ortancaydı






Yusuf 40 günlükken halasını düğününde :)

Yusuflu ilk bayramımız

Yusuf 5 aylıkken

Bu da mevlütümüzden bir fotoğraf


2 yorum:

  1. Her şey mükemmel!
    Hep mutlu olunuz, aileniz ile hayırlı bir ömür diliyorum :))
    Bu arada çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Barekallah Yusuf'a, ben sizi Umre ziyaretine gittiğiniz dönemde takip etmeye başlamıştım, o zaman bebek beklediğinizi yazmıştınız bende aynı dönemde hamile olduğumu öğrenmiştim, benim de bir kızım var Yusuf kadar Nurseza'm. Sizin resimlerinizi görünce ne çok şey yaşanmış dedim.Minicik bir şey hayatımıza giriyo ve vazgeçilmez oluyor ne büyük nimet , ne büyük lütuf, Allah tüm evlatlara sağlıklı, sıhhatli, mutlu huzurlu ömürler nasip etsin.

    YanıtlaSil