3 Ağustos 2014 Pazar

YUSUF 1 YAŞINDA

Kuzucuğum 8 Nisanda 1 yaşını doldurdu teyzeleri :) Aylardan ağustos daha yeni paylaşıyorum ama hiç paylaşamamaktan iyidir değil mi :)
Her annenin en heyecanlı doğum günü hazırlığı 1 yaş olsa gerek. Konsept olarak ne seçeceğimi düşünürken hiçbir figürün içime sinmediğini anladım. Sonunda Yusufun kendisini seçtim konsept figürü olarak :) Asude halası sağ olsun tasarımını hazırladı. Yusufçuğu grafiğe döktü. Fotolardan da görüldüğü üzere aynı Yusuf oldu :) Hediyeliklerimiz de aynı tema üzerine keçe magnet olarak hazırlandı. Magnetleri kimin hazırladığını soracaksınız tabi :) Cici şeyler dükkanı hazırladı. Facete ve instagramda bu isimle  bulabilirsiniz. 
Az laf çok fotoğraf deyip sizi fotoğraflarla başbaşa  bırakıyorum.
Instagram kullanıcı adım: hilalserter











Hediyelerini çok sevdi yusufçuk 

Anne - Oğul
Aile Pozu


2 yorum: