29 Aralık 2011 Perşembe

AJANDA ÇEKİLİŞİ



Gelelim 2. Ajandamızaaa… Bu ajandayı takipçilerimden birine hediye etmek istiyorum. Çekilişe katılmak için sırasıyla yapmanız gerekenler şunlar:

  1. Sol taraftaki facebook linkinden facebook sayfamı beğenmeniz,
  2. Bu postumu facebookta paylaşmanız (postun sonunda facebook linki mevcut),
  3. Blogumu izlemeye almanız.
  4. Bu postumun altına isim ve soyisminizi bir yorumla bırakmanız,
Mümkün olduğunca çok takipçiye ulaşmak ve yaptıklarımdan bir şeyler paylaşmak niyetim. Bu yüzden etrafınızı bu çekiliş ile ilgili teşvik ederseniz çok mutlu olurum.



Gelelim ajandanın yapım aşamalarına:

İlk önce bir ajanda lazım J
Yumuşak kot kumaş, Silikon tabanca, Aksesuar, Tekstil yapıştırıcısı, püskül ve sürfile makası.
Kumaşı aynı okul yıllarımızdaki defter kaplar gibi sürfile makasımızla biçiyoruz. Sürfile makası kullanmamızdaki amaç kumaş kesildikten sonra kenarlarından atmasın. Silikon yapıştırıcı ile kumaşı ajandamıza kaplıyoruz. Üzerine süslerini tekstil yapıştırıcımızla yapıştırıyoruz, püskülüde ayıracına düğümlüyoruz, içinin temiz görünmesi için, Kumaşla ajandanın birleşim yerine ya kurdele yapıştırarak kapatabiliriz veya bir kağıt yapıştırabiliriz.
Ve gönlümüze, zevkimize göre tasarladığımız ajandamız hazııır…
Umarım herkes ajandasına 2012 yılında mutlu, bol kazançlı ve sağlıklı notlar alır…

NOT: Çekilişe son katılım tarihi 03.01.2012 saat 23.59
Mutlu yıllar diyelim o zaman herkese J



45 yorum:

  1. gerçekten çok şık olmuş gecenlerde siyah bi kumaş vardı etek diktiğin ben onu da merak ediyorum göremedim de canım :)

    feyza saltık uysal

    YanıtlaSil
  2. takipteyim, umarım bloggerdaki boyle kreatif arkadasların sayısı çoğalır da biz de hangisine bakacağımızı şaşırırız :) ajanda cok hoş gorunuyor elinize saglık. insallah bu yetenek fazla gizli kalmaz.. Feyza Doğan/İstanbul

    YanıtlaSil
  3. Feyzacım haklısın siyah eteğimi koymadım daha ama aslında düz etek bir özelliği yok :)ama koyacağım inşallah... Katılımın hayırlı olsun buarada açılışı sen yapmış oldun...

    YanıtlaSil
  4. Feyza hanım çook teşekkür ederim. Bende sizin blogunuzu izlemeye aldım ;-) Sizinde katılımınız hayırlı olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  5. Ajanda cok güzel olmus canim, ellerine saglik, diger paylasimlarinda öyle.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim aynurcum. Hayırlı olsun katılımın :-)

    YanıtlaSil
  7. Canimm paylasimlarinin hepsi birbirinden güzel..takipteyim:))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Züleyhacım, hayırlı olsun katılımın :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bütün ajandalarına bayıldım ama en çok bunu beğendim, ellerine sağlık, hamarat gelin, :-)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım ben bu ajandayaaa :) Süper olmuş ellerin dert görmesin arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  11. Ya az önce ben yorum yapmıştım ama ismim çıkmamış, aynı yorum geçerlidir. ZELİHA PEKDEMİR

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Zelihacım... Kızının şansına olsun katılımın, hayırlı olsun, merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Ebrucum, Seninde katılımın hayırlı olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  14. hediye ettiğin ajandayı kullanmaya kıyamıyorum ama bunu da istiyorum.. bunuda sergileyeceğim... :)

    YanıtlaSil
  15. bu ajanda çok cici olmuş... aynı ben :) benim olmalı :))

    YanıtlaSil
  16. Canim, ajandan da diger yaptigin isler gibi cok hos ve kusursuz. MasAllah. Böyle el emegi bir ajandaya, hele ki yakin bir arkadasimin elinden, bende sahip olmak isterim. Blogumda da yayinlayacagim, ins. Facede d paylastim. Sevgiler, canim.

    YanıtlaSil
  17. benim olursa çok sevinirim..:)eline sağlık hilalcim..MERVE KÖSE

    YanıtlaSil
  18. @Zinet: aaa ama kullan lütfen betülcüm, süs değilki yine yaparım sana ben :) Ocak 1 den itibaren kullanıyosun ajandanı...
    @Zehra: Zehracım sen daha cicisin, bol şanslar :)
    @Seyyah: Teşekkür ederim yeşimcim. Face ve blogunda yapacağın paylaşım için şimdiden çooook teşekkür ederim, çok mutlu olurum yayınlarsan :) Hayırlı olsun katılımın...
    @Merve: Mervecim not aldım seni de... Bol şanslar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık Hilalcim yaptıklarını ilgiyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  20. Bu arada adımı yazmamışım-Pınar Demirkol

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim canım, katılımın hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  22. şekerim, canımm :)) içimden bi ses benim olacak diyor ... ellerine sağlık.. güzel herşeyin devamına :) Asude

    YanıtlaSil
  23. hilal'cim alemsin sen ya seviyorum seni:)))

    perihan...

    YanıtlaSil
  24. hilal abla bende istiyorum haberin olsun...
    neslihan yılmaz...

    YanıtlaSil
  25. bloguzla tanışalı 1 hafta oldu, çok güzel farklı çalışmalarınız var, takipteyim...denizlimizde sizin gibi bir yeteneğin olması gurur verici...devamını dilerim...
    selver solak

    YanıtlaSil
  26. benim olacak o ajandaa :)) şaka bir yana, bir kez daha çalışmalarını çok begendiğimi belirtirim canım...EsraT

    YanıtlaSil
  27. kadriye evci- senin bütün çalışmalarını beğenerek takipediyorum.paylaştım.görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  28. Merhaba sizinle bir sohbette tanışmıştık ve o günden itibaren blogunuzu takip etmeye başladım çok başarılı buluyorum ve devamını diliyorum :)Ayşe HAN

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık Hilacim. Ajanda benim olacak his yaptım :) Havvs

    YanıtlaSil
  30. Sümeyye duru :) Haha :) bayıldım :) anılarımızı tuttugumuz bi defter var. o bitmek üzere inşaallah benim olur :)

    YanıtlaSil
  31. @Asude, @Perihan, @Neslihan, @Selver, @EsraT @Kadriye @Ayşe @Havva @Sümeyye hepinize teşekkür ediyorum, katılımlarınız hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  32. Sümeyye solmaz :) çok beceriklisiniz maşallah. Tasarımlarınızı beğendim.Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  33. oyyy oyyy oyyy çok beğendimm :)Merve B.

    YanıtlaSil
  34. Şeb-i Yelda...Günlük ajanda kullanan biri olarak bu ajadanın sahibi olmak memnun edecektir..rakip olmak istemzdeim ama bende varım..:))şık ve şirin bloğu yeni keşfettim...başarılar..

    YanıtlaSil
  35. Sümeyye hanım, Merve hanım, Ve Şeb-i Yelda hanım teşekkür ediyorum, kaydınız alınmıştır, iyi takipler :-)

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar an itibari ile çekilişe katılımcı listesi şu şekilde:
    1- Feyza Saltık Uysal
    2- Feyza Doğan
    3- Aynur
    4- Züleyha Işık
    5- Zeliha Pekdemir
    6- Ebru Oran
    7- Zinet
    8- Zehra Sayıntürk
    9- Seyyah
    10- Merve Köse
    11- Pınar Demirkol
    12- Asude Serter
    13- Perihan Yılmaz
    14- Neslihan Yılmaz
    15- Selver Solak
    16- EsraT
    17- Kadriye Evci
    18- Ayşe Han
    19- HavvaS
    20- Sümeyye Duru
    21- Sümeyye Solmaz
    22- Merve B.
    23- Şeb-i Yelda
    Katılımlar Salı 03.01.2012 Saat 23.59 a kadar alınacaktır.

    YanıtlaSil
  37. Seçil Uğurlu2 Ocak 2012 14:25

    ve kazanaaaann 24-Seçil UĞURLU!

    YanıtlaSil
  38. :-) Çarşamba günü görücez canım bol şanslar diliyorum :-))

    YanıtlaSil
  39. bu ay ne çok çekilişe katıldım bir bilseniz hadibakalım :))
    gülcan yaman
    namı değer nohutodabaklasofra:)

    YanıtlaSil
  40. 2012 yılı benim yılım olacağı için böyle güzel bi ajandaya ihtiyacım olacak...ajandam yokken hazır.:):) blogunuzun takipcisiyim elinize sağlık...hatice nalbantlar

    YanıtlaSil
  41. merhaba;
    yeni işimde böyle bir ajandaya ihtiyacım var çok güzel. benim olmalısın.
    kader Hamzaçebioğlu :):):)

    YanıtlaSil
  42. Gülcan bu kez şans bize gülsün de mi ?

    Şeyda Pamuk

    YanıtlaSil
  43. 24- Seçil Uğurlu
    25- Nohut Oda
    26- Hatice Nalbantlar
    27- Kader Hamzaçebioğlu
    28- Şeyda Pamuk

    Son durum bu :-)

    YanıtlaSil
  44. Arkadaslar cenazemiz var, cekilis 1-2 gun aksayabilir kusura bakmayin, ilk firsata cekilisi yapacagim...

    YanıtlaSil
  45. 1- Feyza Saltık Uysal
    2- Feyza Doğan
    3- Aynur
    4- Züleyha Işık
    5- Zeliha Pekdemir
    6- Ebru Oran
    7- Zinet
    8- Zehra Sayıntürk
    9- Seyyah
    10- Merve Köse
    11- Pınar Demirkol
    12- Asude Serter
    13- Perihan Yılmaz
    14- Neslihan Yılmaz
    15- Selver Solak
    16- EsraT
    17- Kadriye Evci
    18- Ayşe Han
    19- HavvaS
    20- Sümeyye Duru
    21- Sümeyye Solmaz
    22- Merve B.
    23- Şeb-i Yelda
    24- Seçil Uğurlu
    25- Nohut Oda
    26- Hatice Nalbantlar
    27- Kader Hamzaçebioğlu
    28- Şeyda Pamuk
    birazdan çekilişi random.org aracılığı ile yapcağım listemiz bu.

    YanıtlaSil