15 Aralık 2011 Perşembe

SİHİRLİ SAKURA AĞACI




İnternetteki alışveriş sitelerinin  birinde bu ağacı gördüğümde çok şaşırmıştım. Hemen alıp denemeliyim dedim ve aldım. Sakura ağacı japonyada bulunurmuş ve çiçek açtığında baharın habercisi olurmuş. Önümüz kış ama benim evime bahar gelmiş oldu. 

İlk halini bu fotoğrafta görebilirsiniz, gövdeden ibaret, yanında gelen suyunu dibine döküyorsunuz ve ağaç yukarıya doğru ıslanmaya başlıyor

Islandıkça ufak ufak çiçek açtığını görüyosunuz


Ben akşam dikmiştim ağacımı sabah kalktığımda ise açmış kiraz ağacımı gördüm :-)

Herkese tavsiye ederim hoş bir görüntü...

4 yorum:

  1. nerden bulabiliriz bu agaci hilal'cim?

    Aylin

    YanıtlaSil
  2. Aylincim benim aldığım sitede şuan satışta değil. Google a sihirli sakura ağacı diye yazınca satıldığı siteler çıkıyor.
    İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  3. this is so cool. Does the tree last? or do the purple blossoms fall off?

    YanıtlaSil
  4. Yes I wondered when I saw it at first time... It dosent last and it dont fall off. The blossoms are made from a kind of chemical thin paper. They fall off only if you touch them. It called in english "magic sakura tree"

    YanıtlaSil