24 Aralık 2011 Cumartesi

AJANDA TASARIM - VOLUME 1



Yeni yıl geldi mi beni bir ajanda arama telaşı alır ki sormayın… Not almayı, plan yapmayı, defter tutmayı, kağıdı, kalemi, kırtasiyeyi seven biri olarak deftere kitaba da önem veririm. Bu sene gönlüme göre ajanda bulamayacağımı anlayınca başladım kendi ajandamı kendim tasarlamaya. Sadece ajanda değil not defteri de tasarladım.
Tasarladığım ajandaları hediye olarak verebileceğimi düşündüm ve dün ilk hediyemi götürdüm. Denizlide bayanların öncelikli tercihlerinden Zinet mağazasının sahibi arkadaşım sevgili Betüle giderken elmalı tartımla birlikte gördüğünüz bu ajandayı götürdüm. Yazısını Zinetin orijinal logosuna benzetmeye çalıştım.


Bunun yanı sıra bir de aynı kumaştan not defteri tasarladım hem taşlı hem taşsız seçeneğini yaptım...



Birkaç model daha tasarladım onları da en yakın zamanda paylaşacağım ve hatta içlerinden birini takipçilerimden birine çekiliş ile hediye etmeye karar verdim...



Takipte kalın... Hoşçakalın :-)

4 yorum:

  1. çok şık olmuş eline sağlık.. bendeyazmadan duramam..
    bi kitap okurken bile elimdedir kalemim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :-)

    YanıtlaSil
  3. vaay hilal ablacım çok ama çok şık olmuş ellerine sağlık...
    neslihan yılmaz.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim neslihancım :)

    YanıtlaSil