6 Aralık 2011 Salı

KREMALI CUPCAKE...




Veee nihayet geri döndüm.... Sanmayınki buarada boş durdum, su böreğinden pastasına, pastasından örgüsüne, örgüsünden dikişine üretimlerime devam ettim ve birçok paylaşılmayı bekleyen fotoğraflar çektim... 
Gördüğünüz kremalı cupcakeleri 15 gün önce yapmıştım; sabahat ve sudeye götürmek üzere yapıldı ve afiyetle mideye indirildi :) Kreması limon aromalı kekler ise görüldüğü gibi kakaolu... Sunum açısından fikir olsun sizlere; üzerini minik minik yenebilir kalp dekorlarla süsledim...

Sohbetler edildi çaylar içildi kekler yendi ve bir güzel akşamın daha sonuna gelindi... 

2 yorum:

  1. tekrar merhabalar:)
    sayfanız öyle güzel,öyle cici ki..
    bayıldım..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Çok iyi yaptınız bende sizin sayfanızı beğenerek takip ediyorum, meslektaşmışız bir de :)

    YanıtlaSil